Infiintare firma de curatenie!
Antreprenorii care intentioneaza sa deschida o firma de curatenie trebuie sa stie ca primul pas al acestui demers este sa hotarasca asupra denumirii societatii, sediului social, numarului asociatilor.
De asemenea, trebuie sa stabileasca valoarea capitalului social si cota de participare a fiecarui asociat, sa numeasca administratorul si durata mandatului acestuia.
O firma de curatenie poate fi infiintata sub forma unei societati cu raspundere limitata, in conditiile Legii nr.31/1990, fara a fi necesare avize sau autorizatii prealabile.
Firma de curatenie se infiinteaza prin depunerea urmatoarelor documente la registrul comertului:
1. rezervarea denumirii societatii comerciale eliberata de registrul comertului,
2. actul constitutiv semnat de asociaţi; acesta poate fi atestat de avocat, autentificat de notar sau poate fi sub semnatura privata (semnat doar de asociati),
3. actele de identitate ale asociatilor firmei in curs de inmatriculare,
4. documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (contract de comodat, de inchiriere, vanzare-cumparare etc.),
5. acordul vecinilor şi al asociaţiei de proprietari cand sediul social al firmei se stabileste întru-un bloc de locuinte,
6. declaraţiile pe propria răspundere ale asociaţilor şi administratorilor, autentificate de notar sau atestate de avocat,
7. specimenul de semnatura al administratorului firmei eliberat de notar,
8. dovada depunerii capitalului social la bancă (capitalul social minim pentru SRL este 200 lei).
9. declaratia pe proprie raspundere a asociatilor potrivit careia indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociati, atestata de avocat sau autentificata de notar.
10. dovezile privind plata taxelor legale.
Firma de curatenie trebuie sa aiba mentionat in actul constitutiv ca obiect de activitate principal unul din urmatoarele coduri CAEN specifice acestei activitati:
Grupa 812 Activitati de curatenie
Clasa 8121 Activitati generale de curatenie a cladirilor
Clasa 8122 Activitati specializate de curatenie
Clasa 8129 Alte activitati de curatenie
In cazul in care v-ati hotarat sa infiintati o firma de curatenie, tot ce trebuie sa faceti este sa contactati cabinetul nostru de avocatura si sa pregatiti urmatoarele acte:
1. cartile de identitate ale asociatilor,
2. documentul care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social: contract de vanzare-cumparare, contract de comodat, de inchiriere, extras de carte funciara, autorizatie de construire etc.
In cazul in care nu dispuneti de un spatiu unde sa fie declarat sediul social, va putem oferi serviciul de gazduire a sediul social in Bucuresti.
Pentru a infiinta firma de curatenie rapid si ieftin, biroul nostru de avocatura se ocupa de realizarea intregii proceduri:
– verificarea si rezervarea denumirii societatii,
– redactarea si atestarea actului constitutiv,
– redactarea contractului privind detinerea spatiului cu destinatie de sediu social: comodat, inchiriere, subinchiriere etc.,
– redactarea declaratiei pe proprie raspundere data in baza art.15 alin.1 lit.b) din Legea nr.359/2004,
– redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere potrivit careia asociatii/administratorii indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru exercitarea acestor calitati,
– depunerea dosarului complet la oficiul registrului comertului si obtinerea certificatului de inregistrare.
Pentru solicitarea unei consultatii juridice online, va rugam sa completati FORMULARUL