fbpx
office@iuliablaja.ro
0744.301.281 0787.822.100

Radierea punctului de lucru!

In desfasurarea activitatii propriu zise mentionate in obiectul de activitate al firmei, asociatii pot proceda la infiintarea sau radierea punctului de lucru, dupa caz.

Pentru a realiza procedura de radierea punctului de lucru, asociatii trebuie sa parcurga o procedura prevazuta de Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale.

Demersul de radierea punctului de lucru se realizeaza in termen de 5 zile de la depunerea urmatoarele documente la registrul comertului:

1. cererea de inregistrare (original),

2. hotararea adunarii generale a asociatilor sau decizia asociatului unic, dupa caz (original),

3. actul constitutiv actualizat (original),

4. anexa privind autorizarea activitatii la punctul de lucru (original).

5. dupa caz, imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale,

6. dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale.

Actul constitutiv actualizat se depune doar in situatia in care punctul de lucru a fost mentionat in actul constitutiv la infiintarea acestuia.

Demersul de radierea punctul de lucru se realizeaza la registrul comertului de la sediul social al firmei.

In cazul in care acesta a fost inregistrat fiscal la infiintare, trebuie facute demersuri pentru radierea punctului de lucru si de la administratia financiara.

Biroul nostru de avocatura ofera servicii juridice si informatii utile in ceea ce priveste redactarea actelor privind radierea punctului de lucru, cat si reprezentarea la registrul comertului.

Pentru solicitarea unei consultatii juridice online, va rugam sa completati FORMULARUL

Comenteaza

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.